söndag 27 november 2011

Första advent..

och alla julsakerna ligger i en låda i källaren, och jag orkar inte riktigt engagera mig. Har ju nästan pyntat kan man säga. Tvättade julgardinerna förra helgen, och de ligger nu på köksbordet i väntan på att bli strukna och upphängda, Om jag väntar tillräckligt länge kanske de stryker sig själva samt hoppar upp på gardinstången?

Helgen gick mest ut på att springa runt i vad som kändes som varenda smyckesbutik i hela stockholm för att hitta den perfekta presenten till min söta lillasyster som skulle firas i efterskott.

Efter mycket om och men så hittade vi en jättefin silverring, modell bling-bling.
Så igår firades hon hemma hos min mamma, bror med familj var där med. Det var trevligt, roligt att träffa ungarna igen. Jag och Alice brottades på vardagsrums golvet, det verkar vara en av hennes favorit lekar.
Trots att hon bara är 6 år så är det jobbigare än vad man tror att det kan vara att kravla omkring på golvet.=)









That´s it.

Inga kommentarer: