tisdag 16 november 2010

Laxpudding!

Jag har många riktigt fina vänner och igår var jag hembjuden till en av dom, Helen, på middag efter jobbet.

Laxpudding stod på menyn, hur gott som helst. Jag fick t.o.m med mig en matlåda! Mums!

Hon frågade mig hur det gått med min lägenhet och jag berättade det senaste och hon bara tittade på mig och sa; Hur 17 kan du vara så lugn och samlad? Om det var jag så hade jag flippat ur totalt!

Jag vet inte hur det kommer sig att jag inte flippat ur ordentligt än. Jag brukar va rätt bra på att behålla allt inombords vilket egentligen inte är så bra, för det kommer alltid en dag då man tillslut exploderar fullständigt och då blir det inte kul, särskilt inte om nån är i närheten och behöver bevittna eländet.

Det är väl bara en tidsfråga antar jag..





That´s it.

Inga kommentarer: