måndag 8 november 2010

En favorit

Alltså är det bara jag som är ett big fan av butiken Ö&B?
Där fyndar jag schampo och balsam och andra roliga saker. Och allt är så härligt billigt men ändå bra. För det måste ju inte vara dyrt för att vara bra, det vet ni väl?

Ialla fall så är det måndag idag och jag är lika trött som om det hade vart fredag eftermiddag. När jag gick upp imorse så började jag redan då längta efter att jag skulle få gå och lägga mig igen. Då är man riktigt trött.

Imorrn ska jag till neurologen. Hoppas dom har nåt bra att komma med. Det är jobbigt att ha huvudvärk jämt och ständigt och ibland få migränanfall flera gånger per vecka.

Brukar lyssna lite på radio i mitt fräna handsfree här på jobbet, mellan samtalen då alltså. Och jag blir lika besviken varje gång när jag hör en låt av Riahnna (eller vad hon nu heter?). Tycker inte att hon är bra. Spelar ingen roll hur mycket hon skrevar och har sig på scen i alldeles för lite kläder. Jag är inte imponerad. Men smaken är ju som baken, och tur är väl det.






That´s it.

Inga kommentarer: