torsdag 12 augusti 2010

Toooorsdag..

Snart är det helg igen. På lördag ska jag till min kompis Helen och äta kräftor, har inte ätit det på flera år, mest för att jag tycker det är så jobbigt och kladdigt, men det ska bli kul.

31 minuter in på den här arbetsdagen så fick jag mitt första samtal, ska det bli en lugn dag idag? Eller är det lugnet före stormen?

Igår ringde en fastighetsskötare till mig och frågade om det var ok om han gick in i min lägenhet för att fixa min frys osv. Så nu hoppas jag verkligen att frysen är kall istället för varm och att tvättmaskinen är inkopplad i badrummet istället för att stå i hallen och blockera ingången till sovrummet.
Men är det en sak jag har lärt mig så är det att man ALDRIG ska ha spec höga förväntningar för det blir sällan så bra som lovat..





That´s it.

Inga kommentarer: