torsdag 26 augusti 2010

Jo men visst..

Huvudvärken höll i sig mycket längre än vad jag hade räknat med. Igår blev jag tvungen att gå till doktorn eftersom det inte ville ge med sig.
Doktorn var väldigt noggrann, det tycker jag är bra. Hon lyssnade på mina lungor, hjärtat, tog blodtryck, skickade mig till labbet för att ta blodprover osv. Hon sa att det var en kraftig släng av migrän och att jag hade två alternativ, antingen medicin eller bli skickad till akuten för att träffa en neurolog. Jag valde alternativ nr 1. Ska dock tillbaka till vårdcentralen imorrn bitti och ta mer blodbrover och sen till läkaren igen nästa vecka för uppföljning.
Och de härliga pillrena gick på trevliga 694.50:-

Men jag mår lite bättre idag, och det är ju det som är det viktiga.





That´s it.

Inga kommentarer: