måndag 16 augusti 2010

Irritation, på hög nivå!

RÖV!

Om man får säga "Kyss min plysch" i radio så måste väl jag få säga röv i min blogg?

Det skulle bytas lås i min lägenhet i tisdags så jag hade lämnat nycklarna enligt instruktionen, en i brevlådan och en i tuben på insidan av dörren.

I lördags så skulle jag ju hem till min kompis Helen, innan det hade jag tänkt att jag skulle hem och hämta lite kläder och så. Men då kom jag inte in i min lägenhet, för dom verkar inte ha bytt lås alls. Så det kändes ju sådär lagom kul att inte kunna komma in i sitt eget hem.
Efter en hel del ringande så kom nån jour människa fram till att det var för dyrt att ringa till en låssmed. Så jättekul alltså. Var oerhört nära ett nervöst sammanbrott.

Men resten av den dagen var till belåtenhet iaf, fick supergod mat, och dryck hemma hos Helen.





That´s it.

Inga kommentarer: