måndag 9 augusti 2010

Kyss min plysch

Så säger dom på radiokanalen som Lina lyssnar på, tror det var P3. Det är inte så att dom säger så en gång, utan i princip hela tiden. Och vad menas med det då? Vet inte om jag vill veta det faktiskt.

I lördags så hade jag och Lina tjejmys, vi åt god mat och supergod typ kladdkaka med kolasås :p Vi målade även naglarna och gjorde ansiktsmask med äpple och honung, som inte riktigt ville fästa i fejset, samt hårinpackning med ägg honung och olivolja. Mitt hår är som bebishår idag, supermjukt. Vi körde också lite Singstar, lät kanske inte så jättebra, men det var kul! =)

Igår lekte jag fotograf hemma, tog diverse tjusiga bilder på min lägenhet. Tex hur det ser ut kring listerna efter översvämmningen och på det konstiga röret som sticker upp ur mitt badrumsgolv.


Hade ni en trevlig helg?






That´s it.

Inga kommentarer: