onsdag 4 augusti 2010

Droppen som fick bägaren att rinna över

Usch alltså. Igår ringde alla jobbiga människor till mig, dom hade inte bara ett problem som de ville ha hjälp med, de va inte speciellt mottagliga för information. Hur 17 ska man kunna hjälpa någon som inte vill lyssna?

Hemma är det precis som vanligt, dvs fullständig kaos. Tror ni att min frys är fixad, eller att min tvättmaskin är inkopplad? Nej självklart inte. Och golv-människorna är ju såklart fortfarande på semester, eller så struntar dom bara fullständigt i att jag har haft översvämmning, jag menar det har väl bara gått en sisådär månad sedan det hände. Och så vitt jag vet så är det väl bara bra att ha en massa vatten under golven i hela lägenheten..eller?

Så vid 8-rycket igår kväll när jag satt och målade naglarna knall-rosa så var jag så grymt irriterad att jag började gråta. Höll på i flera timmar faktiskt. Så idag är ögonlocken sådär härligt svullna. Fint.

För övrigt så drömde jag att ett tåg åkte rakt in i min lägenhet inatt.





That´s it.

Inga kommentarer: