torsdag 4 mars 2010

Vem är det som suger?

Ännu ett syster-syster samtal..
Det började med att jag harklade mig lite fint..
Syster: Hur gör man när man ska harkla sig?
Jag: Ja det är ungefär som att snyta sig, fast i halsen.
Syster: Men jag kan inte snyta mig. Det är äckligt.
Jag: Du borde ha en sån där snorsug.
Syster: Va? Vad är det?
Jag: En såndär man suger ut snoret med när man inte kan snyta sig, Sandra har en till Alice.
Syster: Åhh! En sån vill jag ha!
Jag: Hahahaha.. du skulle aldrig kunna använda en sån på dig själv.
Syster: Varför inte?
Jag: Förklarar hur den ser ut och hur man gör. Alltså suger ut snoret ur näsan med egen kraft så att säga.
Syster: nej, va äckligt. Kan man få det i munnen. Vem är det som suger? (När Alice är snorig).
Jag: Nej det kan man inte. Ja det är väl Sandra som gör det.
Syster: Nej usch en sån vill jag inte ha!
Jag: Hahaha är du säker? Du vet att det här samtalet kommer hamna i min blogg va?
Syster: Men åhh..





That´s it.

Inga kommentarer: