tisdag 30 mars 2010

My name is Sara..

Ganska ofta händer det att människor jag inte känner börjar prata med mig, gärna om jag åker tåg eller så. Det är jättekonstigt att jag alltid brukar säga att jag heter Sara när dom frågar efter mitt namn, jag heter ju inte alls Sara..
I lördags så fick jag lite sällskap på T-Banan och trots att han enbart var klädd i färgen senapsgult och hade en fräck cowboy hatt så ville jag ändå inte byta telefonnummer med honom. Undrar varför? Senapsgult som är så vackert..

Träffade min Bejb (Anneli) i söndags, och tydligen så skulle man ändra tiden under natten, gjorde jag det? Neeej. Jag hade självklart ingen koll. Men vadå man kan ju inte ha koll på allt.

Det är bara tisdag idag. Just nu känns det som att tiden går väldigt långsamt. Jag vill att våren (pollenallergin) ska dra igång ordentligt för efter våren kommer sommaren och då får man ha semester, inte dom veckorna man egentligen ville ha, men man får ju ialla fall vara ledig.. hrm.





That´s it.

Inga kommentarer: