söndag 14 mars 2010

Vad snygg du är idag!

Det var det första Lina (amandaslina) sa till mig när hon kom hem till "oss". Ska du ut ikväll?
Ehh nej, såhär ser jag ut när jag går till jobbet.
WOW.
Mmm jag vet, fett läcker, speciellt förra helgen.. :p

Och Lina var ändå inte den första att säga att jag var fin idag.. :p

Har kollat på melodifestivalen med mamma & co.
Min favorit var från början Salem Al Fakir. Dels så sjunger han bra, låten är bra och, han är lite lik Harry Potter, söt och mystisk?

Min mamma var besviken över att den underbare perfekte Darin inte vann, men ändå himla glad för att Anna vann.
Mamma: Åhh va kul, hon får åka iväg och tävla!
Jag & Micke (i kör): Mmm hela vägen till Norge..

Jag är egentligen inget schlager-freak, så mycket av melodifestivalen som jag såg idag har jag knappt sett sammanlagt totalt i mitt liv.
Jag är framförallt glad för att Pernilla Wahlgren inte vann. Det hjälpte tydligen inte med guldtrosor och MILF skyltar.. Thank´s god!







That´s it.

Inga kommentarer: