tisdag 3 januari 2012

Torsdag 13:00

Veckans "mantra" är Torsdag 13:00.

För att på Torsdag kl 13:00 tar min arbetsvecka slut. Och det är egentligen nästan det enda som håller mig uppe nu eller vad man ska säga. Det är sjukt mycket att göra på jobbet nu och mina ögon går i kors av trötthet.
Visst, kan tycka att ett högt tempo är helt ok, men detta börjar bli bisarrt.
Men fördelarna väger fortfarande upp, mer eller mindre. Intalar mig själv det i alla fall.=)

Minns ni att jag slängde ur mig att ett av mina nyårslöften var att att hand om min blogg lite bättre, att uppdatera lite oftare än en gång per vecka och kanske rentav slänga in lite mer bilder?
Ska verkligen försöka hålla det löftet. Och om jag är på väg att bryta det så är ni varmt välkomna att påminna mig om mitt löfte. =)





That´s it.

Inga kommentarer: