söndag 15 januari 2012

Klappat och klart

Den här helgen har gått så fort, för fort. Dags för jobb imorrn igen.
Känns som det var fredag för typ 5 minuter sen.
Trots att helgen gått så fort så har den vart himla trevlig.
Var ju en sväng till Linda & Isak på middag. Medan jag och Linda diskuterade viktiga ämnen som nagellack i köket så somnade karlarna i soffan haha.

Idag var jag jag hos mamma som hjälpte mig att leta efter flygbiljetter till bra pris.
Och nu är det klappat och klart, eller jag biljetterna är bokade och betalda. Måste fixa fyrtielva saker till bara, men sen den 29 februari så åker jag och S till Ghana!
Jag längtar!





That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Åh vad mysigt med en resa. Kände nu när jag var i London, varför reser man inte oftare?! Det gör ju så mycket bra för själen liksom :D