lördag 7 januari 2012

kvinnor är från venus män är från mars?

Rubriken för dagen inlägg har egentligen ingenting alls att göra med innehållet, utom just ordet venus då.

Har gått och suktat efter ett stycke "High Tech Ligther" från Make Up Store ett bra tag nu. Men har vart osäker vilken färg som skulle passa bäst. Har tänkt att jag främst ska använda den under ögonskuggor, eller till ögonpartiet framför allt. Funderade först på en vit-skimrig historia, men det kändes så 90-talet på nåt vis. För just under 90-talet när jag gick i gymnasiet så var jag och min kompisar skapligt duktiga på att kleta vit-skimriga high lighter produkter under ögonbrynen.

Jag jag valde en aprikos söt liten sak, med en massa guldigt skimmer. Använder oftast gudiga eller bruna ögonskuggor så jag tänkte att den skulle passa.

Googlade fram en bild, men den denna söta lilla sak är mer fantastisk i verkligheten. Kanske får ta och visa hur den ser ut på huden sen.







That´s it.

Inga kommentarer: