måndag 9 januari 2012

Full koll

Jag var tydligen inte helt vaken när min klocka ringde vi 5 imorse och jag klädde på mig.
För efter ett par timmar på jobbet så kände jag att min tröja kändes konstig..
Upptäckte att jag hade satt på mig den bak och fram. Fint.

På jobbet har vi börjat noter vilka ord vi oftast använder när vi talar med våra kunder.
Vi har en som säger "Men vet du vad?" nästan hela tiden.
En annan säger "Så att säga" vilket nu har spridits sig vidare till de flesta andra.
Slutligen så har vi en som konstant säger "Ehh.." och det är jag.. haha. Måste ju låta lite knasig i telegon, men vad gör det, folk brukar vara nöjda med min hjälp, så att säga.






That´s it.

2 kommentarer:

emma sa...

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D
Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)
ha en bra dag, kram!

Sandra sa...

Härligt att läsa att du är pigg på morgonen :) Plus poäng till dig och ditt nyårslöfte förresten. Hoppas allt är bra annars. Kram Sandra