måndag 30 maj 2011

Rena rama julafton

Jag lyckades äntligen åstadkomma en sovmorgon imorse. Gick inte upp förrän kl 9:30. De senaste veckorna har jag vaknat omkring klockan 7 (senast) på helgen, när man är ledig och allt.
Jag börjar nog bli gammal.. men aja.
Var en sväng till Haninge Centrum på förmiddagen och fyndade lite underkläder i tjusigt knalliga färger. Köpte också ett underbar fint nagellack. Det var i nyansen blått. Typ som pool-blått. Ni vet den blå färgen man målar i poolen för att vattnet ska se fint ut. Så, fast med glitter och skimmer. Lovely!
När jag var på väg hem så stötte jag på min söta syster och hennes gulliga kompis. Och när jag klivit på bussen hem så ringde mamma;
Mamma; Hej, jag sitter längre bak i bussen.
=)

Senare på dagen kom mamma och Micke (pappa nr 2) förbi med lite grejjer. En spegel med fin guldram, en matta från morfar, hur fin som helst samt ett vinställ. Fick även 3 flaskor vin för mamma tyckte att man inte gärna kan ha ett tomt vinställ.  Tack snälla världens bästa mamma och Micke! <3

Mamma i sin tur fick choklad och ett par trekvartsbyxor av mig, det är ju mors dag!





That´s it.

Inga kommentarer: