torsdag 2 juni 2011

Alltså

Det är redan juni. Helt sjukt vad snabbt tiden går! Vansinnigt.
Om lite drygt två veckor har jag semester. Den kommer inledas med att jag och mamma ska passa brosrsans gullungar en hel helg, sen resten av min ledighet kommer gå åt till att återhämta sig efter det..
Haha nej då, det kommer gå bra! =)

Härligt med en röd dag mitt i veckan så att man får vara ledig, även om deet är jättekul att vara på jobbet med, Men det känns lyxigt på nåt vis.

Den där låten som jag hörde på radion igår var det va, börjar gilla den rätt mycket nu. Eller så har jag bara vant mig. Lyssnar man på radio så hör man ju samma låtar på repeat en miljard gånger så då blir dom ganska bra. Fast så bra är det inte så värst länge eftersom radiokanalerna envisas med sitt repeatande i all oändlighet så till slut blir man trött på allt som spelas.
Britney Spears låtar är ett undantag, de är dåliga redan från början. :p





That´s it.

Inga kommentarer: