lördag 21 maj 2011

Lean on me

Borta bra men hemma bäst.

Att va på utbildning måndag-torsdag den här veckan var kul, men jädrar va skönt det var att få komma tillbaka till jobbet idag. Är inte van vid det där lugna temot som råder när man sitter i "skolbänken".

Och när jag gick nöjd och glad från jobbet, efter en typiskt bra dag så skulle det givetvis vara störningar i tågtrafiken, jag tar det personligt. SL ville sabba min braiga dag. Istället för att vänta i 7 minuter så väntade jag i cirka 40 stycken minuter.. faaan.

Väl på tåget så var det ju självklart proppfullt med folk. Så fullt så att man inte behöver hålla i sig för alla människor omkring håller en uppe.
Hade en dam med modell enorm bakdel ståendes, eller mer lutandes mot mig. Lagom trevligt att bli upptryckt mot väggen av henne. Svettigt och fint.

Men, trots förseningar och jätterumpsattacken så är jag fortfarande rätt nöjd och glad =)






That´s it.

Inga kommentarer: