måndag 4 februari 2013

Bläää


Alltså det har gått så snabbt.

För inte allt för länge sedan så tyckte jag att måndag var lika kul som fredag. Kände ingen ångest på söndagskvällarna, över att morgondagen betydde jobb igen.

Men vips sa det och så kände jag precis så där "Åhh måndag imorrn... Blää...".

Idag var den känslan extremt påtaglig. Det är inte så att jag inte tycker om mitt jobb för det gör jag, men det har bara blivit lite för mycket av allt den senaste tiden.
Lagom är faktiskt bäst. Oftast.

Googlade på Bläää efter en bild som skulle kunna visa hur det känns.
Resultatet ser ni nedan:




En bild säger mer än tusen ord.

IMorrn är det tisdag och det känns mycket bättre.






That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Låt det bara inte gå för långt för man kan faktiskt tycka att jobbet är riktigt kul men ändå gå in i väggen. Jag vet av egen erfarenhet :)