tisdag 4 december 2012

Fixa fönstrena..


Idag när jag var på jobbet så ringde det nån från Akelius, min hyresvärd.
De undrade om det var ok att de gick in i min lägenhet för att fixa lite med mina fönster.
Javisst sa jag. Trodde att det skulle vara nåt litet som skulle ta max nån timme.

Meeen, när jag kom hem från jobbet så var alla golven i hela lägenheten klädda i papper och alla möbler puttade så långt från alla fönster som möjligt, i alla rum.
Festligt.

Såg också att det satt en lapp i porten om att vissa badrum i mitt hus skulle renoveras på nytt.

Det konstiga är att jag inte fått någon info alls om detta tidigare så jag  har ingen aning om vad som komma skall.

Får ta det som en överraskning då antar jag.









That´s it.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Fixa lite med fönstrena". Ja. Akelius är roliga figurer =) /L