lördag 22 september 2012

Xlash


Jag har införskaffat mig en förpackning xlash.

Jag vill ha långa fina ögonfransar och ögonbryn som syns. Tänkte att det kan ju inte skada att prova ialla fall. Det lär ju knappast bli värre =)

Så jag ska verkligen försöka vara duktig och komma ihåg att pensla på vätskan varje kväll för att sen se om jag får något resultat.
Har tagit en före-bild:


Visst är det vackert? Haha.
Mina obefintliga ögonbryn ser inte ut som dom gör på grund att jag har plockat dom till max, dom bara är så av sig själva.





That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Va spännande! Jag väntar på resultatet!

Själv har jag försökt att osminkad nästan hela sommaren, då jag ändå bara går hemma och dräller. Det har gjort ögonfransarna lite längre och hyn mindre torr. Lösögonfransar är inte en så bra grej i längden märkte jag, hade knappt några fransar kvar efter den vevan ;)

Så funkar detta ska jag också pröva, håller tummarna!