fredag 21 september 2012

I´m awesome!

Alltså, igår var det torsdag och då höll jag utbildning på jobbet. Del 1 av 2.

Jag var helt spattig hela dagen inför det hela, och när det var en dryg halvtimme kvar tills att jag skulle börja prata så började jag känna mig riktigt obekväm.
Men det var liksom bara att gilla läget.
Och vips så var tiden inne.
Och vill ni veta hur det gick?

Det gick skitbra. Jag var stadig på rösten, jag varken svimmade, kräktes eller börje blöda näsblod (been there, done that..) jag blev inte ens högröd i ansiktet.

Och när det var klart så kände jag mig euforisk hela kvällen och började redan längta tills det är dags för del 2.

Idag är det fredag, jag har längtat hela veckan, för att jag är så trött och det beror på att det är rätt hektiskt på jobbet, visseligen är det helt ok. Men jag har jobbat rätt mycket övertid de senaste veckorna. Ska in och jobba ett par timmar morrn med..
Det som är bra med att jobba en massa övertid, det finns väl eentligen bara en sak som är bra eller trevligt kanske jag ska säga med det. Det är det tjusiga tillskottet på lönen.
Det kanvara bra att ha när man planerar att köpa en ny säng som jag hade tänkt att jag skulle göra. =)


Trevlig helg alla fina!




That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Va kul att det gick så bra, höll tummarna för dig :) Då kommer säkert del 2 också gå jättebra!

Alltid gött med lite extra pengar! Själv funderar jag på när jag ska börja jobba igen. Jag "sa ju upp mig" efter två dagar på det nya jobbet. Det var verkligen ingenting för mig.