fredag 16 december 2011

Nyårslöften

Brukar ni ha/lägga (vad säger man) nyårslöften?

Jag brukar inte göra det. Men jag kom på idag att jag ska göra det denna nyårsafton.
Vill ni veta mitt nyårslöfte? Lika bra att jag säger det nu, så kan ni påminna mig när jag är på väg att misslyckas.. =)
Jag tänkte att mitt löfte ska bli att jag ska ta bättre han om min blogg, uppdatera oftare och försöka slänga in lite bilder och så. Jag tycker ju om att blogga så varför inte liksom.

I onsdags blev jag intervjuad på jobbet, artikeln kommer läggas på vårt intranät och vara synligt för sisådär 350 apotek eller så.
Har precis läst utkastet, det bara väntar på att jag ska godkänna det nu och därefter kommer det att publiceras. Ska bli intressant att se om det ger några reaktioner.
Kvinnan som intervjuade mig gjorde ett väldigt bra jobb och jag är helt klart nöjd med vad hon skrev.
Hon hade kameran med sig också, så det kommer att dyka upp en bild med.. =)

Fredag idag, och julafton är i princip runt hörnet. Är klar med julklapparna, ska bara slå in dem, men det är ju det som är roligast, även om det inte blir några direkta proffsinslagningarför min del. Det går åt en hel del tejp om man säger så.

Om 5 minuter börjar Die Hard 4.0 på TV4, en av mina favoriter (är en sucker när det gäller actionfilmer), har sett den massor av gånger tidigare och tänkte att den skulle bli en perfekt avslutning på denna dag.





That´s it.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh fan! På intranätet! Det är ju stort! Kan du inte länka eller kopiera så vi får se? /L