tisdag 6 december 2011

Julpynt

I helgen så var jag iväg och köpte två stycken typ ljusslingor för inomhusbruk som jag tänkte hänga i fönstret hemma, för att få lite julstämning.
Och om jag hade tänkt till lite innan jag hängde upp dessa två i varsitt fönster så hade jag besparat mig själv lite krångel. Men då hade jag ju iofs inte heller haft nåt att beklaga mig över här.. :p

I alla fall, när jag efter mycket om och men fått upp slingorna, efter att ha vart nära på att trilla ner från pallen mer än två gånger, skulle tända mitt mästerverk, så lör inte en enda av de små satans lampjävlarna.. Vilken tur att jag bara hade lindat slingan fyrtioelva varv runt gardinstången. Helsmidigt.
Aja, jag har kvittot kvar.

Imorse när jag var på väg till gymmet så såg jag till min förtjusning att marken var täckt av snö, dock ett väldigt tunt lager, men ack så fint!




That´s it.

2 kommentarer:

Lorissa sa...

Vad härligt att höra :) Jag har bara tre körlektioner kvar till lilla uppköringen - sjukt spännande :)

CeciliaC sa...

Du är så himla rolig :) Känner igen mig asmycket i det där med att man går in för att fixa fint och sen kommer det en "fail"-moment... Man känner sig så himla glad när det händer... NOT ;)

Kram!

PS. Kom ihåg att maila mig din adress så jag kan skicka tofflorna DS.