tisdag 25 januari 2011

Firad

Igår kväll kom mamma, Micke och Viktor (den sötaste lilla hunden) hem till mig på lite försenad födelsedagsfika. Fick en fin presskanna för kaffe men som också fungerar alldeles utmärkt att göra te i. Mitt fina besök gav mig också en hel del komplimanger över hur jag fixat till min lägenhet, efter alla problem. Det är mest småsaker kvar nu, men det tar jag vid ett senare tillfälle.

När jag tog tåget hem igår så satt där en riktigt lustig typ som jag råkade sätta mig brevid, han satt och pratade i sin telefon på blandade språk, först svenska en stund, sen något annat sen blev det engelska. På slutet så sa han att han var narkosläkare och att han skulle hälla in massor av narkos under sin kommande operation.. ehh ?
Vet inte om jag skulle vilja ha honom som narkosläkare faktiskt..






That´s it.

Inga kommentarer: