fredag 29 oktober 2010

Reklamskadad..

Ännu en av mina knäppa drömmar..

Jag drömde inatt att jag skulle sjunga i melodifestivalen. Sången som jag skrivit baserade sig på snuttar från reklamfilmer som man ser på tv titt som tätt.

"Bulleri bulleri bock, hur många horn står opp? Bulleri bulleri bock, hur många horn står opp? Bulleri bulleri bock, hur många horn står opp?" -Reklamfilm för en bil kanske, inte så säker?

"Minus och minus och minus.." -Reklamfilm för Net on Net tror jag?

"Och dig, och dig och dig.." -Reklamfilm för mobiltelefon.

"Gorgeous, gorgeous gorgeous..!" -Reklamfilm för målarfärg.

Så min sång var alltså en mix av alla de snuttarna. Och alla som skulle vara med att sjunga var tvungna att tatuera sig inför det, valfritt motiv.
Jag valde att tatuera in Scans logga i svanken.

Herregud säger jag bara. Det är tur att det bara var en dröm!






That´s it.

Inga kommentarer: