fredag 3 september 2010

Insane in the brain?

Började sjunga lite spontant mför min syster, med en galen röst;

"En elefant balanserade på en liten liten spindeltråd, det tyckte han var så intressant så han gick och hämtade en annan elefant. Två elefanter balanserde på en liten liten spindeltråd, det tyckte de var så intressant så de gick och hämtade en annan elefant. Tre elefanter.." Osv..

Min syster är inte fyra år gammal och tycker att det är det bästaste som finns är när hennes vuxna storasyster sjunger barnvisor för henne i galen fart. Nej, hobn bara skakr på huvudet och säger till mig att jag kanske borde gå och sova.
Jag förstår henne, det är så pass galet att till och med jag börjar undra vad jag håller på med.

Så jag går väl och lägger mig då.





That´s it.

Inga kommentarer: