tisdag 7 september 2010

Förkylt värre

Rymde hemifrån lite i helgen kan man säga, i hopp om att komma undan förkylningen som drabbat större delen av familjen. Klarade jag mig mån tro?
Neeej, självklart inte. Förkylningen är ett faktum, precis som ögoninflammationen.

Måste berätta om en riktigt äcklig kombination som jag motvillgt provade idag. Efter allt snytaände så började jag idag blöda näsblod, det rinner ju alldid blod i halsen då med som till slut koagulerar sig och vill komma upp. Det mysiga med det hela var ju att när blogklumparna ville upp så började jag kräkas, hade druckit te innan, så det blev lite som en fontän, det sprutade ur truten på mig. Och det hela landade på tröjan som jag hade brevid mig. Efter det så hade jag blod både här och där, över benen, på händerna och i större delen av ansiktet.

Kräkas+näsblod= riktigt otrevlig kombination.






That´s it.

Inga kommentarer: