söndag 29 december 2013

Serier

Först kanske vi ska avverka samtalsämnet "Julen". Hur var det för er?
Vi hade det fint, trots att jag dagen till ära var genomförkyld.
God mat, champange och superfina julklappar.
Med betoning på SUPERFINA JULKLAPPAR!

Jag ska visa er lite bilder inom en snar framtid. Men kan säga att jag bland annat fick en jättefin klocka av mamma och pappa och jag blev så glad så att jag började gråta!

Angående rubriken, vilka serier ser ni på?

Jag kollar på massor av serier, på datorn. Har i helgen avverkat första säsongen på Graceland och The Blacklist.
Har också bestämt mig för att börja kolla på Gossip Girl, från början. :)

Jag vill gärna ha tips på bra serier, gillar nästan allt. Som exempel så tittar jag på Downton Abbey, The paradise, True Blood, The Walking Dead, Continuum, Mr Selfridge, Dexter, Trophy Wife osv..






That´s it.

1 kommentar:

Fröken ia sa...

Kanske ingen serie men jag bara älskar historieätarna. Jag skrattar så jag skriker.... Kram på dig

//fia