lördag 26 oktober 2013

Jag klarade det!



Jag klarade utmaningen!

Ja, alltså det som jag skrev om i föregående inlägg.
I torsdags var sista dagen, samma dag som jag skulle åka till kalmar, jobbgrejs.
Så när jag klev upp den morgonen så gjorde jag 250 squats, och ja, det var jobbigt.

Men jag håller fast vid vad jag sagt tidigare, de första dagarna var värst, det var som en konstant träningsvärk i ca en vecka.
Efter det har det gått bra. Har vart jobbigt, men inte i närheten av de första dagarna.

Appropå Kalmar, det är verkligen vacker där!
Om jag skulle tröttna på att bo här där jag bor nu så skulle jag nog vilja flytta till kalmar, mest för att det är en vacker stad.

Jobbgrejset gick bra.
Kände mig som en stjärna och fick mer eller mindre konstant beröm i två dagar.
Underbar boost utav självkänslan!







That´s it.

Inga kommentarer: