fredag 10 maj 2013

Ny stil?



Jaa.. det var länge sen jag skrev, igen..

Mkt har hänt sedan sist. Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrivit om senaste tiden.
Iaf, kontoret jag jobbar på har flyttat, så nu har jag längre att åka.

Alla vi (på mitt jobb) som antingen var projektanställda eller konsulter, fick söka om våra tjänster. Kruxet är, vi är typ 11 stycken och det finns 8 platser.
Jag sökte, tillsammans med ca 170 st till, gick på anställningsintervju hos min chef och jag fick min tjänst. Så nu har jag en fast tjänst, och lite bättre lön :p

Så nu kan jag andas ut lite och inte längre behöva känna stress över att inte veta om jag har ett jobb att gå till om ett par veckor.
Det känns bra.

Iaf. Hade lite tråkigt såhär på kvällskvisten och tänkte att det kanske är dags för en ny stil?
Annan färg på ögonbrynen kanske:

Benvita?

Rosa?

Blå?

Glittrigt gula?
 
 
Mja, jag tror jag trivs bäst i den färgen jag brukar markera mina bryn med, brunt.






That´s it.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till den fasta tjänsten, alltid skönare att ha en fast trygg tjänst.

CeciliaC sa...

Haha, de blå var ju coola :D blev fint till dina ögon liksom ;) va skönt med jobbet! Jag vill också få jobb igen men det är inte lätt må jag säga. Kram!