onsdag 9 januari 2013

Kolla mina fransar!


Alltså kolla mina ögonfransar på bilden nedan:










Dom har blivit sjukt långa tycker jag. Allt tack vare mitt flitiga användande utav Xlash.
Kan tyvärr inte ta en bild där jag är osminkad just nu, har ögoninflammation, så det blir inte så bra bilder då.

Kommer fortsätta penslandet med Xlash. Köpte en ny förpackning för några dagar sedan. På Xbeauty.se hade de ett paketerbjudande. En xlash och en xbrow för ca 500:- samt så hade de en kod man kunde använda, så då fick man 20% rabatt!






That´s it.

2 kommentarer:

CeciliaC sa...

Har inte hunnit kommentera förrän nu, jäklar va fina fransarna är! Vilken grej! Borde också prova detta medel, har ju tröttnat ganska rejält på lösögonfransar eftersom de sliter så på de naturliga.

CeciliaC sa...

Jättefina ögonbryn också :)