lördag 28 juli 2012

Keso


Gillar ni keso?

Jag tycker att det är jättegott. Det finns ju i en herrans massa olika smaker, och jag har hittat min favorit. Den är så god så att jag kan sitta och tänka på den och nästan längta tills nästa gång jag får sleva i mig utav härligheten.


Nu till något helt annat. För ett tag sedan köpte jag ett par skor, på H&M. Och dom är gjorda i gummi, som gummistövlar fast i typ ballerina modell. Jättesöta. Vet ni vad som är det bästa med dom skorna, förutom att dom är fina och sköna?
Jo det ska jag berätta nu, om man trampar i nåt otrevligt, typ spya, så är det väldigt lätt att bara skölja av dom.
Fiffigt va?!







That´s it.

1 kommentar:

CeciliaC sa...

Det känns nästan som du provtrampat i spys när du skriver så ;) haha...! Kul att läsa ett inlägg igen :D