fredag 29 juni 2012

Nu så

Ja nu var det länge sen, igen. Men jag har en bra ursäkt, har haft det struligt med internet. Men nu funkar det igen , äntligen!

Har semester den här veckan, inledde den med att åka till Norrtälje för att fira midsommar med mina släktingar. Vi hade det trevligt, god mat, fint väder och fem-kamp.

Några dagar senare åkte jag hem till min bror, där hann jag med att leka med barnen i massor samt så tog vi en tur till Gröna Lund. Vi åkte en massa karuseller, vissa av dom massor av gånger. När jag gick och la mig den kvällen så snurrade det rätt duktigt i mitt huvud. Men riktigt kul var det.

Veckan har gått alldeles för snabbt, snart är det måndag och då är det jobb som gäller.

Förresten vet ni vad? Jag har ju tjatat här ett par gånger om diverse problem som uppstått i min lägenhet. Förra vecka kom det några gubbar hit och drog in vatten till min tvättmaskin, äntligen. Det tog ju bara 2 år.
Heja Akelius!









That´s it.

1 kommentar:

Fröken ia sa...

Yey, så glad att du är tillbaka. Började sakna dig så enormt!!