söndag 26 februari 2012

Stressad

Börjar känna mig aningens stressad nu, eftersom vi ska resa bort snart. Åker hemifrån på tisdag kväll.
Har vart hur lugn som helst, fram tills idag, då jag började packa.
Har flera småsaker jag måste hinna fixa innan, skall vaccinera mig en sista gång imorrn på lunchen, samt växla lite pengar tänkte jag.

Blev inge långt idag, det enda som rör sig i min skalle är det sista som skall fixas innan vi åker och tror inte att ni är så intresserade av att jag går in i detalj på mitt packande osv? =)

Aja det blir nog bra det här. Ska gå och sova nu, känner mig helt slut.


That´s it.

2 kommentarer:

CeciliaC sa...

Så spännande, hoppas ni får en helt underbar resa! Ser fram emot att läsa om det sen :D

Anonym sa...

Oj vart ska du? Vist inte läst din blogg på ett tag, lite att läsa antar jag....får läsa ikapp medans du är på din resa.
Ha det bra
Kram