lördag 19 februari 2011

Säng-pinne

Min säng har låtit ovanligt konstigt under en tid. Bara av att man vänder sig om från ena sidan till den andra och så har den knarrat konstigt. Så för x-antal veckor sedan så tänkte jag att jag kanske skulle kolla den där pinnen eller vad man ska kalla det som sitter under sängen, i mitten, ja ni vet, som ett stöd, så att den satt som den skulle.
Precis när jag tänkte den tanken för massor av veckor sedan så skulle jag ha gjort det, men det gjorde jag ju inte.
Så igår kväll när jag vände mig om i sängen så hör jag att något faller till golvet, något lite tungt, av metall.
Säng-pinnen. Och jag blev inge rädd alls.. hrm.. :p

Jättesmidigt att lyfta bort madrassen från sängramen och fixa till pinnen själv, verkligen. Men nu är det gjort och pinnen sitter stadigt på plats, och det konstiga knarrandet är borta.





That´s it.

Inga kommentarer: