onsdag 21 april 2010

On the dot...

Camilla <3

Heeeelg!!!!

Finally!

Ibland ar det nagot som saknas, det kan vara allt fran en knapp i skjortan till en prick eller tva.. Hanger ni med?

Har under de senaste tva veckorna haft aran att vara handledare till en sot liten prao. En alldeles speciell sadan till och med. Det ni. Hon var inte bara snall, trevlig och jadrigt duktig, hon skrattade at min sunkiga humor med. Da har man det dar lilla extra, det ni!
Det var hennes sista dag idag och jag kan helt arligt saga att jag kommer sakna henne. Det var nastan sa att det foll en liten tar fran mitt oga vid den obligatoriska hej da kramen idag, men jag beharskade mig, ville ju inte forstora den braiga bilden hon fatt av mig som den perfekta, stencoola och roliga handledaren.. hrm..

Fick en lite udda komplimang idag, eller kanske inte sa udda, jag har hort den forut, men aldrig tidigare fran en tjej. Komplimangen kom fran en kollega pa jobbet och den lod nagot i stil med, Fanny, du har en san sensuell rost, det ar sa behagligt att lyssna pa dig sa att man nastan blir lite lagd at andra hallet.. Du skulle kunna bli en jattebra telefonforsaljare, en san med sensuell rost som saljer upplevelser sa att saga.. hrm.. Ja men jag blev faktiskt glad, tycker sjalv att jag har en ratt behagli rost.

Klockan ar mitt i natten och nu ska jag fortsatta sova.




That´s it.

Inga kommentarer: